E se Venezia avesse un sindaco indipendentista? Noi Veneto Indipendente con Malgara

di GIOVANNI D’ACQUINOFOT4EB6

Vedi tu a volte cosa capita quando si svolge un convegno sull’economia. Finisci che vai a parare sulla politica quando, interpellando uno dei relatori sull’indipendenza, dal cilindro esce un sì ad un Veneto dichiaratamente indipendente. Palla presa al balzo e rilanciata da Noi Veneto Indipendente che, in una nota, ha fatto proprio sapere che,  “alla luce delle dichiarazioni rilasciate durante la tavola rotonda di venerdi 12 dicembre da parte di Mattia Malgara candidato Sindaco per il Comune di Venezia, d’assoluta apertura alle istanze Indipendentiste”, un ragionamento comune ci può proprio stare. E infatti la nota prosegue prendendo atto che “lo stesso candidato… si presenta con una lista Civica slegata dalle logiche partitiche e che si è dichiarato assolutamente favorevole a vedere un Veneto Indipendente, passando ovviamente previo un percorso legale, democratico nonchè assolutamente pacifico”. Per questo, Noi Veneto Indipendente “ritiene corretto ed opportuno offrire il proprio appoggio alla stessa candidatura. Il contributo che potrà offrire quindi Noi Veneto Indipendente, al candidato sindaco Mattia Malgara, verrà determinato attraverso l’impegno di uno o più delegati di NVI nel comitato elettorale con ruoli in fase di valutazione”.

I giochi sono aperti. Come avevamo correttamente già titolato: http://www.lindipendenzanuova.com/lindipendenza-veneta-fa-breccia-anche-nel-voto-per-il-comune-di-venezia/

 

Print Friendly, PDF & Email

Related Posts

2 Comments

  1. luigi bandiera says:

    Ghe xe da far kapir aea xente venetha ke la talia no dara’ MAI e podopo MAI l’indipandensa, gnanka l’AUTONOMIA come rejon taliana.

    Cio’, visti i andassi se pol ben pensar mal (ke dixea Andreoti) e dir ke i vari indipandentisti mira aea karega parke’ xe = a SSKEI… dato ke appunto, l’indipandensa no rivara’ a breve e ne a podopo…

    Sentendo serti convinti e miitanti de serti movimenti indipandentisti par ke no ghe voia tanto… quaxi quaxi doman i la ga basta aderir al so grumo poidego.

    SOGNAR NO XE ANKORA REATO, quindi..??
    BONI SOGNI, de oro.

    PSM
    WSM

    Ah, SOCCOMBEREMO.

  2. Marco (*) says:

    El belo xè ke anca on muso el dovarìa capire ca xè la solita tolta par el culo. Giustamente lori i fa i so intaresi, e visto ca ghe convien catar su i voti anca dei ‘indipendentisti’ (fasulli, parchè l’indipendensa no se pol farla con percorso legale pacifico e cassade varie) alora i se combina fra de lori, i fa liste civiche par no dar nel ocio el fato ca i xè membri de partiti politici (che fra l’altro i se ciama anca nel caso in question ‘FORZA Italia’) e in che la maniera lì se continua a batare el ciodo e far in modo ke la question la continua a esar dibatua par continuare a catar su i voti dei soliti ingenuoti ke ghe va a drio.

Leave a Comment